10 Mayıs, 2011

NATURKÖY:)

Sonunnnda!!

Meşhur cicibebenin postunda görmüştüm burayı ilk defa. Sonra düzenli olarak belirli aralıklarla başına kaktım ve bu hafta sonu kendimi götürtmeyi başardımmm:))))




Ben mekanı çok beğendim doğal harika drler ya o misal insanın ruhunu dinlendiriyor.Allahtan cumartesi havada güzeldi gittiğimize değdi. Gerçi bi tane kedi vardı o arada bir bizim masaya yönelsede atak hareketlerle kendimden uzak tutmayı başardım(malum kedi fobim var)

Bu tatlı ördeklerin peşinden cicibebe baya dolaştı reesim çekmek için ama değdi .Gerçi bz burda ne yaptıklarını pek anlayamadık bir ördek üstünde 3 ördek ve bir gözcü ördekten oluşan olaylar zinciri....:)





Veeeee!!!

Enfes kahvaltı... Biz öğlen iş çıkışı gittiğimiz için pek kahvaltı kalmamıştı ama garson ısrar olursa verebiliyoruz demesi üzerine ısrar etmekte karar kıldık.Ama diyette olanlara kesinlikle tavsiye etmem açık havada muhabbet eşliğinde yedikçe yiyosun valla:)

Güzel bir haftasonuydu benim için...






PS:En kısa zamanda cicibebenın bu post sonrası gaza gelip beni yeni yerlere götürmesi umuduyla....:)








8 yorum:

cicibebe dedi ki...

ne kadar paralel bi yazı olmuş :D bakcez ilerleyen günlerde :))

papatya dedi ki...

resimleri bile benzer seçmişizz yoksa ruh ikizimiyizzz???????

Swotpisces dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş. :)

papatya dedi ki...

birgün sende gel beraber gidelim:)

cicibebe dedi ki...

meşelik park die bi yer keşfettim ki ımmmm! yazın bak kesin şortları parmak aralarını gecirip üstümüze gidioz çimenlerde yayılıp soguk limonata içmeyeeee :) tam öle bi yer çünkü :)

papatya dedi ki...

bana gezme olsunnn :) zaten sen varsan izin sorunumuzda yooook ooooghhhh hemennnn gelirim:P

cicibebe dedi ki...

Allaaam ne kadaaaaan güvenilir bi kişilikim (A)

papatya dedi ki...

veya annem ne kadaaannn hayalperest::)