27 Nisan, 2011

KIL,TÜY MESELESİ:)

Büyük bi şevkle yazıyorum bu postu sonunda bloglara sorunsuz girebiliyorum.İş yerindeki pc den giremezken evdekindenbazen girip bazen girememek baya soğuttu blog aleminden.
Neyse dert yanmayı bırakıp resmimizin nedenine gelelim
Dün bütün cesaretimi toplayıp koltuk altı bölgesi için lazere gittim .Malum yaz geliyor ter kokusu kötü görüntüsü... gibi nedenlerden dolayı yazın daha büyük bir sorun oluyor kıllar.Özellikle ben gibi beyaz tenliyseniz berbat ötesi oluyor.Dün gittim bayanın söylediğine göre 4 seansta bitiyormuş.40 günde 1 gidilecek. ben bıyıklar içinde istiyordum ama yaz geliyor dişye yapmadılar leke kalır di ye artık onlarda sonbaharı beklicek.
merakla bekliyorum sonucu umarım biter kökünden bu iş:)

1 yorum:

PitiSibel dedi ki...

bu konudaki gelişmeleri ve yorumlarınızı merakla takip edicem.Bende yaptırmayı düşünüyorum çünkü ve gerçekten işe yarayıp yaramadığı konusunda tereddütlerim var.