03 Ekim, 2010

Limon ağacı


Hep merak ediyordum bu israille filistini savaşının esasında ne var diye...Gerçekten bu kitap aklımdaki soru işaretlerini sildi. Uzun zamandır okuyorum kitabı çünkü araya bir sürü olay girdi ama kitabı her elime algığımda aynı merak uyandı bende. Ben tarhi kitaplaraa bayılan bir tip değilimdir ama bu kitabı gerçekten beğendim.kitap tarafsız bir gözle anlatılmış ama sizin nekadar tarafsız kalacagınız tartışılır. En azından ben kalamıyorum.
İnsanların vatan sevgisinin nasıl olduğu bir küçük limon ağacının bile insana nasıl umut verğini gayet iyi görebiliyorsunuz.Fakat şu soru aklıma gelmeden yapamadım. Ya birgün benim vatanıma aynısı yapılırsa?

2 yorum:

embir dedi ki...

Canım eğer vatanımızı satarsak daha sonra ah vah etmek bir işe yaramaz. Filistin toprakları israile sattı. Kanunen yasak olmasına rağmen dedesine sattığı toprağı o ölünce torununa geçirdi. Sonrada zulüm görüyoruz diyorlar. Allahım bize o günleri yaşatmaz inşallah ama bunun için sadece dua etmek yetmez, halkımızın kendine gelmesi gerekiyor. Toplumun arasındaki bu farklılaşma, bizden olmama durumu, başkalarının bu kavgadan istifade ederek ülkemizi parçalamasına yardımcı oluyor maalesef. Off içimi döktüm valla:)

papatya dedi ki...

bencede tatlım asıl görev bizde tek ben mi düzelticem bu memleketi dememek lazım herkes kendi paına düşeni yaparsa ozaman bu millet kimseye gebe kalmaz:)