19 Temmuz, 2010

AŞK'IN EN MÜKEMMELİ...


Tam anlamıyla mükemmel bir kitap tekrar büyük bir zevkle okurum:)
Kitabı bir alalı aylar geçsede ancak sıra geldi. İlk başta pek almak istemedim başlık aşk olunca ufff aşk kitabı okumam dedim .Ama bu aşk başka aşkmış ....Bir solukta okudum resmen yattım kalktım elimde evde herkes bırak artık diye isyanlardaydı:))) Size kitabın son paragraını yazayım ben çok beğendim bakalım sizde beğenecekmisiniz?
Aşksız geçen bir ömür beyhude yaşanmıştır.Ancak ilahi aşk peşindemi koşayım,mecazi mi ,yoksa dünyevi,semavi ya da cismani mi diye sorma!!
Başlı başına bir dünyadır aşk Ya tam ortasındasındır , merkezinde ya da dışındasındır ,hasretinde.'

2 yorum:

Berra Bayka dedi ki...

bende şuan bu kitabı okuyorum.. popülerliğinin geçmesini bekledim alıp okumak için ve anca kısmet oldu :) gerçekten şems'e hayran olmamak çok zor bitmesin diye agırdan alıorum ama bi okudum mu da sayfanın ortasına nasıl geldiğini anlamıyor insan..

bu tarz kitapları seviyorsan eger sana bi kitap söyleyeyim onu oku bak çok begeniceksin.. :))

Ademin Kanadı-Yasemin Karahüseyin.. içerigine bi bak istersen belki seversin..

papatya dedi ki...

şems bencede mükemmel:) tavsiyen için tesekkurler zaten bu ara okuncak kitabım kalmadı bulursam bakarım cnm:)))