Baş derviş engeller. Bırakın son nefesini versin. Sonra da en yakın bir kuyuya atın. Kıyafetine sarp atın. Avluyu yıkayın. Sabah ile yola çıkarız. Şems hala son nefesini vermemiştir Sille taşının üzerindeki başını hafifçe göğe kaldırır ve: “Allah ne güzel sevgilidir. Rabbim sana aşığım. Ve bu canı sana hediye ediyorum.” Mevlana içeri girer, mendili koklar eli titreyerek açar. İçinden san kağıda yazılmış bir not çıkar: “Yemin ederim ki ölümümün gözlerinin önünde olmasını isterdim. Gör ki aşk için ölmek ne demekmiş.” Mevlana olduğu yere düşüp bayılmıştır.Geceden sonra doğan ve kalplerin çöllerini cennetlere çeviren bir gözyaşı bu. Çoraklaşmış ve çöle dönmüş kalpler; açın sadrınızı! Aşkın gözyaşları, serin serin, sağanak sağanak, üzerimize damlıyor; bakın gökyüzüne, nasılda aşk yağıyor..
21 Kasım, 2011
Aşkın Gözyaşları
Baş derviş engeller. Bırakın son nefesini versin. Sonra da en yakın bir kuyuya atın. Kıyafetine sarp atın. Avluyu yıkayın. Sabah ile yola çıkarız. Şems hala son nefesini vermemiştir Sille taşının üzerindeki başını hafifçe göğe kaldırır ve: “Allah ne güzel sevgilidir. Rabbim sana aşığım. Ve bu canı sana hediye ediyorum.” Mevlana içeri girer, mendili koklar eli titreyerek açar. İçinden san kağıda yazılmış bir not çıkar: “Yemin ederim ki ölümümün gözlerinin önünde olmasını isterdim. Gör ki aşk için ölmek ne demekmiş.” Mevlana olduğu yere düşüp bayılmıştır.Geceden sonra doğan ve kalplerin çöllerini cennetlere çeviren bir gözyaşı bu. Çoraklaşmış ve çöle dönmüş kalpler; açın sadrınızı! Aşkın gözyaşları, serin serin, sağanak sağanak, üzerimize damlıyor; bakın gökyüzüne, nasılda aşk yağıyor..
15 Kasım, 2011
Mentollü olips
Havaların soğumaya başlamasıyla birlikte benim özeelikle sabahları boğazımda hafif bir ağrı oluyor .Bende yumusatmak için ılık suyun ardından bir tane olips atıyorum.İş'e gelirkende yanımdan ayrılmıyor, bende birde yemekten sonra kesinlikle diş fırçalama takıntısı var.11 Kasım, 2011
Sonunda Bitirdiklerim
Evet ben muhterem kişilik ben sonunda bazı kozmetiklerimi bitirebildim.Tabiki bunda bol bol bitirdiklerim başlıklı yazılar beni gaza getirme konusunda çok etkili oldular.
Evde böyle bir sürü ucundan kıyısından kullanılmış veyaa alınıp bir kenara atılmış bir çok ürünüm var.Bende artık bunları bitirmeye ve ihtiyacım olanları almaya karar verdim.Bütçemede yazık canım yeme içme git kozmetiğe yatir sonrada bir kenara at...
1-Avon eye makeup:Ben avon üyesi oldugun içinbir çok ürününü test ettim .Bu ürün M.Ö kaç yılında aldığımı bilmiyorum ama beğendiğimi söyleyemem.Aslında losyon gibi güzel bir kıvamı var fakat gözü acayip yakıyor .Bununla gözlerimi temizledikten sonra hemen banyoya koşup yıkamam gerekiyor:(Malesef evde önceden tartaklanmıs bir şişem daha avr en kısa zamanda umaraım biter.
2-Rosense gül suyu: Buda çok önceden alınmısbir ürün tabiki gül suyu olduğu için laf edemicem ama sanki benım cildimi biraz kuruttu .Nemlendiricilerle birlikte güzel sonuç aldım.Tekrar alabilirim.
3-The Body shop tee tree oil tonik:Bunu sürünce yiğenip bile yanıma gelmıyor kokusu bana biraz ağır geldi.Ben temizleme jelinide kullanmıstım bunun ama pek memnun kalmadımİlk sürdüğünüz an sanki cildiniz derin bir nefes alıp başka almıyor gibi oluyor
Bana hediye gelmışti umarım bidaha gelmez:)
4-Avon gliserinli el kremi:İnsan kireç fab çalışınca,üzerine birde kimyager olunca malum elleri çok kuruyor .Ben burda çalışmadan önce hiç el kremi kullanmazdım çünkü ellerim karda bile çatlamaz.Ama burada işe başlayına onsuz gezemez oldum Hem yumuşak yapıyor hemde güzel kokuyor Memnunum:)
5-Avon solutıons gece -gündüz kremi:Havalar ve çalışma ortamı yüzümü bile kurutmaya başladı.Artık evden çıkmadan bolca kremlıyorum ki yüzümü pulpul olmazsın diye Bu elimde kalan bir üründü su an satılmıyor diye biliyorum güzel bir üründü.
Umarım böyle bir post hazırlamaya ömrüm yeter:)
10 Kasım, 2011
İsim,Şehir,Hayvan
04 Kasım, 2011
İyi Bayramlar...
31 Ekim, 2011
Minik Bir Kalp
Kuzum cok iyi bilir teyzesini neyin mutlu edeceğini içinde birsiri değişik çikolata var Ve en değerlisi benim için yazılmış küçük bir nott...
27 Ekim, 2011
Kel aynak:(

Eski resimlerime artık gıptayla bakar haldeyim.Çünkü çocukluğumdan itibaren uzun ,gür ve canlı saçlarım vardı .Okadar güzel duruyodu kı kaç kere kuaförüm parayla satın alamyı teklıf etti . Ama gel zaman git zaan saçlarıma nazar deydi galiba .Çünkü geçen sen okuldan mezun olduktan sonra iş bulma stresi birde sevgilinin askee gidip uzun süreli ayrılık,sevgilinin iş bulma sıkıntısı eklenınce ee insanda ben gibi takıntılı bir tip olunca saçlar tutam tutam dökülmeye başladı sonunda.:(
Uzun saçlarım şimdi boynumum hizasında uçlarından sürekli kestirmeme rağmen birazda gitmeleri gerekiyor. Durum kel aynak gibi olmaya giderken ben saç bakımına sardım kafayı
Watsonstan aldım bu avakado özlü bakım maskesini 500 ml olarak satılıyor indirimden almıştım ama ne kadardı hatırlamıyorum.Saçlarım daha yumusak ve daha kolay taranır hale geldi. Ballısını almak için gitmiştim ama kalmayınca bunu denemeye karar verdim.Şu an memnunum ben baya tavsiye ederim
Kutunun arkasında :
Avakado yağı ve zeytin yağı ile formüle edilmiş E vitaminiyle zenginleştirlmiştir yazıyor


