21 Kasım, 2011

Aşkın Gözyaşları

Bende hep bir mevlananın hayatına ,konyaya merak vardı .

Bu merak Elif şafak 'ın AŞK kitabıyla iyice gün yüzüne çıktı.Artık her fırsatta mevlana ve onun hayatıyla ilgili birşeyler okumaya çalışıyorum .Kitap Mevlananın şems'ten önceki hayatını ,çocuklarını,Şemsle birlikte değişen dünyasını ,sonsuz aşkı çok akıcı bir dille anlatmış.Kitap 242 sayfa ve hiç sıkmadan okutuyor kendi.Aslında okudukça insan kendındeki eksikleri görüyor.Tabi bunlardan ders çıkarıp uygulamak önemli olan.Ben bu kitabın ikinci ciltinide aldım ama daha başlamadım okuyayım onuda anlatırım.


Kitabın Arkasından;


Yedinci ve en tesirli bıçak darbesi ensesine gelir boynu sağa doğru bükülmüştür. Dervişler yere kapanmasını bekleye dursun. Şems Hz. Peygamberin şu hadisini sesi boğuk mırıldanır: “Allah’a kavuşmayı isteyeni Allah da sever” Dervişlerden birisi sırtına tekmeyi vurur. Yüzüstü taş zemine kapanır, dudağı patlamış, dişleri zemine dökülmüştür Siyah feracesi kanlar içinde bordoya dönmüştür. Saçlarından tutarak kafasını kaldıran dervişin niyeti Şemsin başını gövdesinden ayırmaktır
Baş derviş engeller. Bırakın son nefesini versin. Sonra da en yakın bir kuyuya atın. Kıyafetine sarp atın. Avluyu yıkayın. Sabah ile yola çıkarız. Şems hala son nefesini vermemiştir Sille taşının üzerindeki başını hafifçe göğe kaldırır ve: “Allah ne güzel sevgilidir. Rabbim sana aşığım. Ve bu canı sana hediye ediyorum.” Mevlana içeri girer, mendili koklar eli titreyerek açar. İçinden san kağıda yazılmış bir not çıkar: “Yemin ederim ki ölümümün gözlerinin önünde olmasını isterdim. Gör ki aşk için ölmek ne demekmiş.” Mevlana olduğu yere düşüp bayılmıştır.Geceden sonra doğan ve kalplerin çöllerini cennetlere çeviren bir gözyaşı bu. Çoraklaşmış ve çöle dönmüş kalpler; açın sadrınızı! Aşkın gözyaşları, serin serin, sağanak sağanak, üzerimize damlıyor; bakın gökyüzüne, nasılda aşk yağıyor..








15 Kasım, 2011

Mentollü olips

Havaların soğumaya başlamasıyla birlikte benim özeelikle sabahları boğazımda hafif bir ağrı oluyor .Bende yumusatmak için ılık suyun ardından bir tane olips atıyorum.İş'e gelirkende yanımdan ayrılmıyor, bende birde yemekten sonra kesinlikle diş fırçalama takıntısı var.

İşte eğer fırçalayamıyorsam hemen ağzıma atıyorum ferahlatıyor en azından.Bazı arkadaslarım acı diye yıyemıyor ama ben lüp lüp götürüyorum valla:)

Ama işi abartmamak gerekiyor bugun bir sitede okudum bayanların vücutlarındaki kan oranı düşünce olmadık şeylere bağımlı olabılıyormus. Birsininde olipse olmus ve günde 10-15 tane yiyormus:(

boğazı düzeltelim derken kilo almasam süper olur:))

11 Kasım, 2011

Sonunda Bitirdiklerim

Bu günleride gördüm ya artık gözüm açık gitmezz
Evet ben muhterem kişilik ben sonunda bazı kozmetiklerimi bitirebildim.Tabiki bunda bol bol bitirdiklerim başlıklı yazılar beni gaza getirme konusunda çok etkili oldular.
Evde böyle bir sürü ucundan kıyısından kullanılmış veyaa alınıp bir kenara atılmış bir çok ürünüm var.Bende artık bunları bitirmeye ve ihtiyacım olanları almaya karar verdim.Bütçemede yazık canım yeme içme git kozmetiğe yatir sonrada bir kenara at...
1-Avon eye makeup:Ben avon üyesi oldugun içinbir çok ürününü test ettim .Bu ürün M.Ö kaç yılında aldığımı bilmiyorum ama beğendiğimi söyleyemem.Aslında losyon gibi güzel bir kıvamı var fakat gözü acayip yakıyor .Bununla gözlerimi temizledikten sonra hemen banyoya koşup yıkamam gerekiyor:(Malesef evde önceden tartaklanmıs bir şişem daha avr en kısa zamanda umaraım biter.
2-Rosense gül suyu: Buda çok önceden alınmısbir ürün tabiki gül suyu olduğu için laf edemicem ama sanki benım cildimi biraz kuruttu .Nemlendiricilerle birlikte güzel sonuç aldım.Tekrar alabilirim.
3-The Body shop tee tree oil tonik:Bunu sürünce yiğenip bile yanıma gelmıyor kokusu bana biraz ağır geldi.Ben temizleme jelinide kullanmıstım bunun ama pek memnun kalmadımİlk sürdüğünüz an sanki cildiniz derin bir nefes alıp başka almıyor gibi oluyor
Bana hediye gelmışti umarım bidaha gelmez:)
4-Avon gliserinli el kremi:İnsan kireç fab çalışınca,üzerine birde kimyager olunca malum elleri çok kuruyor .Ben burda çalışmadan önce hiç el kremi kullanmazdım çünkü ellerim karda bile çatlamaz.Ama burada işe başlayına onsuz gezemez oldum Hem yumuşak yapıyor hemde güzel kokuyor Memnunum:)
5-Avon solutıons gece -gündüz kremi:Havalar ve çalışma ortamı yüzümü bile kurutmaya başladı.Artık evden çıkmadan bolca kremlıyorum ki yüzümü pulpul olmazsın diye Bu elimde kalan bir üründü su an satılmıyor diye biliyorum güzel bir üründü.


Umarım böyle bir post hazırlamaya ömrüm yeter:)

10 Kasım, 2011

İsim,Şehir,Hayvan



Okuyalı uzun zaman oldu bir türlü paylaşamadım bu kitabı.


Ben severim yılmaz Özdil'i inceden incen laf sokar , farklı benzetmeler yapar ilginç bir anlatımı vardır bir köşe yazarı olarak .Bu kitapta köşe yazılarının derlemesı olarak yayınlandı.Kitap biraz siyası içerikli ama insan kesinlikle sıkılmıyor okurken zaten kitabın başındada usta kalemlerinövgüleri yer alıyor.


Sizin görüşünüz olsun olmasın olaylara farklı bir penceren bakmanızı sağlıyor:)





04 Kasım, 2011

İyi Bayramlar...

Sonunda bu haftayıda bitirerek bayrama merhaba diyoruz!

Et sevmeyen bir insan olsamda bayramlara ,baklavalara,ev gezmelerine tatile hayır diyemiyorum sadece beni evde buram buram et kokusu mahvediyor:(

Bayram boyunca piyasada olmam büyük ihtimalle çunku bu aksam ablamlar bize geliyor bol bol onlarla vakit geçiricem


Şimdiden;

Tüm sevdiklerinizle beraber nice mutlu ,huzurlu bayramlar....

31 Ekim, 2011

Minik Bir Kalp

Bu kalpli kutucuk bana küçücük yüreğinde kocaman teyze sevgisi barındıran kara kuzumdan geldi. Malum geçenlerde bir diş ameliyatı geçirdim ama umulmadık seyler oldu.Diş açılınca altından kist çıktı buda yetmezmiş gibi çene kemiğimin bir parçasını eritmeiş...

Yani baya kötü ameliyat geçirdim.


Benım kuzucum yanlısşılka yuzume falan çarpar diye ablam gelmedi ameliyata geçen hafta geldiler .Küçücük elleriyle tasıyıp bunu bana verdi Bide teysssem uff olmus demesi yokmu insanın bütün acıları bitiyor.






Kuzum cok iyi bilir teyzesini neyin mutlu edeceğini içinde birsiri değişik çikolata var Ve en değerlisi benim için yazılmış küçük bir nott...






27 Ekim, 2011

Kel aynak:(



Eski resimlerime artık gıptayla bakar haldeyim.Çünkü çocukluğumdan itibaren uzun ,gür ve canlı saçlarım vardı .Okadar güzel duruyodu kı kaç kere kuaförüm parayla satın alamyı teklıf etti . Ama gel zaman git zaan saçlarıma nazar deydi galiba .Çünkü geçen sen okuldan mezun olduktan sonra iş bulma stresi birde sevgilinin askee gidip uzun süreli ayrılık,sevgilinin iş bulma sıkıntısı eklenınce ee insanda ben gibi takıntılı bir tip olunca saçlar tutam tutam dökülmeye başladı sonunda.:(


Uzun saçlarım şimdi boynumum hizasında uçlarından sürekli kestirmeme rağmen birazda gitmeleri gerekiyor. Durum kel aynak gibi olmaya giderken ben saç bakımına sardım kafayı


Watsonstan aldım bu avakado özlü bakım maskesini 500 ml olarak satılıyor indirimden almıştım ama ne kadardı hatırlamıyorum.Saçlarım daha yumusak ve daha kolay taranır hale geldi. Ballısını almak için gitmiştim ama kalmayınca bunu denemeye karar verdim.Şu an memnunum ben baya tavsiye ederim


Kutunun arkasında :


Avakado yağı ve zeytin yağı ile formüle edilmiş E vitaminiyle zenginleştirlmiştir yazıyor